23 Ekim 2012 Salı

2. ÖDÜLÜM


SEVGİLİ ARKADAŞIM 
http://bergama3535.blogspot.com/ BANA BU HEDİYEYİ LAYIK GÖRMÜŞ ÇOK TŞKLER ÇOK MUTLU OLDUM.Amacı takipçi sayısı 200 den az olan blogların tanıtımına katkıda bulunmak olan bir ödül bu. Beni de düşünmüş sağolsun. E bu ödülün amacına ulaşması için ne yapmak lazım, Verilen linklerdeki bloglara bir bakıp, ilgi alanımız dahilinde ise takibe almak gerek değil mi? Ben de Hayal iğnesinin verdiği linklere, hatta daha da öncekilere de geri dönerek şöyle bir göz attım, ve yeni, güzel, gelecek vaad eden bloglar keşfettim. Yazıyı okuyan arkadaşlarımdan ricam siz de verdiğim linklere bir göz atar mısınız lütfen, Belki de sizin de takip etmek isteyeceğiniz bloglarla tanıştırabilirim sizi ne dersiniz?

BENDE TÜM BLOGCU ARKADAŞLARIMA HEDİYE EDİYORUM HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

canımcım birde senin mimledim bloğuma uğrarmısın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...